piątek, 5 października 2012

Kostka Rubika 1

Nie szukaj wytłumaczenia, wiesz, że go nie znajdziesz. I nie proś o wybaczenie - tego co zrobiłeś nie da się wybaczyć. Ktoś kiedyś powiedział, że takie rzeczy da się zapomnieć. Ale ja nie potrafię. Wiesz, że czasami jest jak dawniej? Tak niewiele mi potrzeba: jakiś szczegół, drobnostka, jak ta kołdra na Twoim zdjęciu. Już nawet w moich myślach nie śpimy pod nią razem.

Poszedłbym na koniec świata, gdyby była taka potrzeba, ale coraz mniej mam na to ochotę. Nasz czas się niedługo skończy. Przestanę hodować Twoją duszę, A Ty na zawsze stracisz szansę na to, by dowiedzieć się, kim jestem i na co mnie stać. To Twoja decyzja, nie moja i błagam, nie próbuj mówić, że ja wciąż śpię. Jestem gotowy na tę miłość od dawna. Tylko mam już dość czekania i bycia frajerem, który dla Ciebie nic nie znaczy. Znajdę sobie kogoś - nie myśl, że jesteś "jedyny". Nie wiem, czy pokocham go tak mocno i w taki sposób jak Ciebie, ale uda mi się ułożyć sobie z kimś życie.

I Tobie życzę tego samego. Z całego mojego złamanego serca...
Sebastian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz